söndag 11 januari 2009

The Way I Are

Ni vet säkert inte vem jag är, så jag tänkte berätta lite om mig, och min familj.

Jag heter Sorin, är 24år, två barns far och jobbar som. . . säljare..? På ett företag som heter Contact Sports.
Vi säljer Hockey utrustning, men framförallt Amerikansk Fotbolls utrustning.
Där är det jag som sköter de flesta inkommande ordrar, försäljning via inkommande samtal samt, i butiken.
Jag har även hand om lagret, och butiken i sig. Jag uppdaterar även hemsidan och har hand om returer osv.
Frågan är mer vad de andra på företaget gör =)

Min familj består av:
1. Sandra, min andra hälft, min sambo, mina barns mamma, min bästa vän.
Hon betyder så mycket mer för mig än vad hon tror att hon gör. Hon är 26år och är precis färdigutbildad
"lärare för de yngre åldrarna" (för oss vanliga dödliga betyder det, förskollärare)
Hon söker för tillfället jobb, hittar hon inget så kommer hon att ta några extra kurser under vårtermingen för att bli lite mer attraktiv på arbetsmarknaden.
Det är hon som håller ihop famijen, det är hon som gör så att alla vi fungerar, men framförallt så att JAG fungerar.

2. Neo, pojken, myten, legenden.
Han är en sprallig, nyfiken, smart och frågvis 5åring.
Han är så speciell. Han är så svår att beskriva. Han är så lik Sandra, och så olik mig.
Tror jag, ibland tror jag att han är väldigt lik mig, och att det är därför vi ibland inte drar jämnt.
Men det går inte en ända dag på jobbet där jag inte tänker på hur han har det, eller vad han gör, eller hur han hade reagerat på olika saker.

3. Nellan, Cornelia. (gnällan)
Ja, ibland kallar man faktisk henne för det...
Hon har en tendens att antingen gnälla, eller vara über-glad.
Hon har ett tvångsbeteénde som innebär att hon måste: Rota i alla lådor, öppna allt som går att öppna, och tömma allt som går att tömma.
Hon är min lilla prinsessa. Jag kan inte låta bli att le när hon kommer fram till mig. Hon är också så himla speciellt. Obeskrivligt.

Många har sagt till mig att man alltid tycker att ens egna barn är de sötaste, finaste, smartaste, roligaste barnen man vet.
Jag sa emot... Tyvärr, måste jag vika ner mig nu.. Jag hade fel.
MINA BARN ÄR DE BÄSTA BARNEN JAG VET! ! !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar