söndag 18 januari 2009

Födelsedags grisen. . . pt.2

Jodå,

Fredagen var lugn och sansad tycker jag. .
Jobbade som vanligt till 17,00
Inget spännande hände på jobbet =/
Min chef ska på semester nästa vecka, så då är det jag som är chef =)
Kanske ska passa på att höja min lön =)

Eftger jobbet kom jag hem, Sandra var redan färdig i princip. Så jag duschade lite, Slängde på mig lite av de nya kläderna jag fick =) och så körde vi till Rosegarden . . .
Det smakade gott! Min mongolian buffe besod av 80% kött, 10% nudlar, 10% grönsaker =)
Just the way i like it =)

Vi satt och mös, pratade och hade det allmänt trevligt, Jätte skönt att vara på "dejt"
Ni som känner oss vet att vi inte han dejta så mycket innan det blev "åka av" =)
Mitt under middagen så ringer min bror!, Desperat, vill veta vad jag tycker om hans planerade bilköp. Vad jag tycker hade varit rätt bil att köpa, Om det är rätt pris, osv.
Han visste att vi var ute på middag, men jag tror att han prioriterade annorlunda än vi =)

Efter middagen bar det av hemmåt, med mys och lite tv tittande.
med betoning på lite, för vi somnade båda två väldigt snabbt, vaknade kl 3 av någon symfoni grej som var på HÖGT som tusan på tv'n. =)

Haha,
Fin fredag det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar