söndag 11 januari 2009

Ändrat utseende. . .

Nu har jag ändrat utseende på min blogg. . .

Jag vet dock inte riktigt om jag är nöjd med den. Vi får se hur det blir.
Kanske ändrar imorgon, vem vet =)

S och jag tittade på det där med Magikern på Femman (inte fyran). . .
Det var väll sådär. . . Tricken var inte jätte svåra att lista ut tycker jag. . .
Jag drack Te, för en gångskull. . . Får väll ta och trappa ner på den där Cola'n..

Imorgon är det Måndag igen. . . Jobb Mao...
Ska köra Neo till dagis på moppen som vanligt..
Det går faktiskt hur bra som helst, även när det precis snöat.
Det gäller bara att klä sig rätt.. Sist vi va på Ullared köpte jag skidbyxor till mig.
Fungerar utmärkt, Jackan som jag fick av Sandra när jag fyllde 24 är sjukt varm.
Man kan bara ta på sig den när man precis ska ut, annars svettas man ihjäl!

Nej, nu är det nog dags att gå ner till mina vänner (TAAHM) Two And A Half Men. . .
Men innan dess tänkte jag bjuda på en liten bild =)




Jag och Älsklingen på Nyår 08/09


Gonatt alla mina Noll (0) läsare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar