måndag 12 januari 2009

Hunger. . .

Vid 12 började magen göra sig påmind...

Har bestämt mig för att gå ner i vikt.. Inte mycket, men iaf tills att jag återgår till mitt gamla "JAG" på 77kg.
Då var jag inte Nöjd, men ej heller missnöjd.
Det endast magen jag vill ha veck.

Det fick bli sallad på BK idag.
Tänkte att i fortsättningen göra en egen sallad, kvällen innan.
Lite Kyckling, Sallad, Feta ost, Tomat, Gurka, Rhode islad dressing eller Sandras Tzatsiki. . .
Kanske inte über-nyttigt, men iaf nyttigare än Kebabtallrik, Kebabrulle, Pizza, Hamburgare, och Buffé som jag brukar äta på lunchen.

Har ni något tips till mig?
Notera att jag är Kyckling & Kött älskare. .
Gränsaker. . . Not so much!

För att återkomma till Salladen på BK så skulle jag vilja säga att den var OK. Inte GOD, men inte äcklig.
En bit eller fem till med kyckling hade inte varit helt fel =)

Nej. Nu är det dags att jobba lite igen.

Min käre chef har lyckats att skriva med permanent penna på vår whiteboard.
Får åka och köpa någon sorts lösningsmedel till den, en ny häftapparat, och en 2009 års kalender.
Det är dags att planera alla klubbesök.
Jag kommer nog att få en del sådana, upp till Stockholm, göteborg, sundsvall, luleå =)
Sandra lär inte bli speciellt glad, men men. . .

Ha det bra, Skriver väll mer ikväll antar jag. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar