fredag 16 januari 2009

Födelsedags grisen. . .

Japp, det är jag det. . . Tjugofem!
De säger att man är mogen vid 25. Att man är vuxen, och inte ett barn, eller en ungdom längre. .
Jag vet inte.

Väcktes av "happy birthday" i morse.
Klockan 7,45ish...
Neo, Nellan och Sanra..
Trots att jag hade mina föraningar om att det skulle hända så var jag ändå överraskad.
Framförallt för att alla var där, och för att jag inte hade hört någonting när hon vaknade =)
Yrvaken som man var, (man gick ju inte och la sig i vettig tid. . .) så fick man sätta sig upp.
Presenter fick man =)

Bland annat:
En Cardigan, Svart med dubbla knappar - Dressmann



















En Cardigan, Grön, med motiv på bröst och Rygg







En T-Shirt, Grön, rätt tjock för att vara T-Shirt.




















Ett halsband med inristningarna Neo, Nelia



Var jätte glad!
















Jag fick även en Gris/Hund som Neo gjort i Slöjden =)
Och ett grattis kort =)















Efter det bar det av till Kyrkan, Sandra tog sin examen.
Jag är så otroligt stolt över henne, jag tror inte att hon förstår det.
Under den tiden de flesta läser till lärare, har hon hunnit, förlova sig, skaffa TVÅ (!) barn, hus, läsa extra kurs och jobba extra. Så stolt!

Efter det hann vi med att städa huset, och åka in en sväng på stan.
Åt på favoriten, och sen när vi kom hem och bara skulle ta det lite lugnt hade hon ordnat så att min släkt kom och firade mig! =)
Överraskad? JA!

Tårta och fika! mmm...
Hon hade även bokat bord på Rosegarden, men vi insåg båda två att det loppet var kört!
Mätta som tusan var vi.
Det skulle bli en överraskning men hon fick berätta att hon hade bokat bord och att vi fick skjuta på det tills Fredag istället.
Med all rätt.

När barnen hade lagt sig fixade jag lite "XOXO Gossip Girl" till henne och jag smög bort till mina föräldrars hus där mina föräldrar, syskon och morbror hade förberett Guitarr Hero b.la.D
Jag dominerade som vanligt, men de sa att det var deras present till mig. . .
DET tror jag inte på =)

Nej, nu rinner tiden iväg,
Ska snart upp ju =)

XOXO - PAPA SODI


2 kommentarer:

  1. GRATTIS gamling!!! =)
    Synd att inte bilderna syns.. =(

    SvaraRadera
  2. ja tråkigt att man inte kan se bilderna :-( trevlig helg!!

    SvaraRadera