måndag 19 januari 2009

Måndags ex..

Frågan är:
Borde det inte heta Fredags exemplar? Då de flesta vill skynda sig hem på fredagen och slarvar kanske lite?

På måndag ska man inte vara varken trött, eller sliten. Man var väll inte ute och drack på söndagen, utan vilade sig... eller?


Min moped är iaf ett måndags ex.
I Onsdags var jag inne med mopeden på lagning (den startade inte)
De visste inte vad det var för fel, men nu funkar den, och de tog även betalt 960kr för det.
Dagen efter såg jag att sladden som går från framhjulet till instrumentpanelen hänge efter mopeden. . .
Så nu funkar inte det. 500kr ska de ha för att laga det.
Jag sa: Jag gasar ändå fullt alltid, så jag har ingen användning för mäteren.
Lura ngn annan stackare på 500kr!

Vad är det för otur jag har haft med mina mopeder egentligen.?.?
Tacka vet jag nästa månad. . . Då jag ska köpa bil !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar