söndag 18 januari 2009

Födelsedags grisen. . . pt.3

Ja, troligtvis sista delen =)

Lördag.
Vaknade av att Neo stod vid sängen och frågade om det inte var morgon. . .
Nej, svarade jag =) Utan att veta något, hade knappt öppnat ögonen =)
Efter det viskar Sandra, vad ÄR klockan?
Tittar med ett öga, svarar 9 prick. Blundar, tystnad i 3 sek. . . .

SORIN! Du skulle jobba idag!
SATAN! Upp snabbs så in i, på med några kläder, första bästa man hittade, och sen hoppade jag in i Jobbebilen och körde, "lagom snabbt =)" till jobbet!
På vägen ringer Norsken som skulle komma till affären och undrar om han har hamnat rätt, då det är stängt =)
Jodå, sa jag!
När jag kom fram så började det handlas. Det var han och hans flickvän som kört ner, sovit på C4 hotellet på natten.
Han handlade för ca 11,000kr. Sen körde han hem.


Efter det hämtade jag brorsan och körde till Audi.
Vi tänkte kolla på TT'n han var sugen på
Vi hade inte mycket lycka, då den inte var där igår =/

Han har hittat några andra som kan vara intressanta
bl.a denna.
Audi TT 2,0 TFSI - 2007
Så jävla nice!

Jag sa till honom att jag kan tänka mig att använda den, om han inte är nöjd, men ändå inte vill sälja den =)

Tror dock inte att det kommer att hända!













Mitt i biltittandet fick jag rusa! Jag skulle gäst-träna Predators U19 lag.
Det var kul! Därifrån fick jag snabbt köra till Alex.
Vi spelade och hade kul!
Kl 1700 skulle vi på middag hos mina föräldrar. De ringde dock och försenade det en halvtimme. Bra tänkte jag! MORE GAMETIME =)

När jag kom hem så såg jag en bil vid vårt hus, skumt tyckte jag, tills jag såg att det var FLER bilar jag kände igen!
vad är detta tänkte jag!? Vi ska ju till mina föräldrar!
Går in, där det är släckt och tyst.
Efter att jag kommit nästan till köket hoppar alla fram! EN ÖVERASKNINGS FEST!
Vänner, familj och släkt! Haha!
Snacka om surprise!
Efter att jag tagit in allt så dyker även killarna jag nyss spelat med upp!
Haha!
Det var först då jag fattade varför han varit så über-på, på att spela just på lördagen!
Har skickat typ 15sms och ringt ett ANTAL gånger! =)

Presenter och grejer! Underbart!
Jag kan nog tänka mig att fylla 25 nästa år också! =)

Nej mina vänner!
( JA, jag har faktiskt två läsare som lämnat spår! HAHA )

Nu är det dags för Smörgåstårta part 3 =)
(1 igår, 1, inatt, 1 nu =)

ps. Har fixat bilderna på presenterna i förra inlägget .ds.

1 kommentar:

  1. aa fina sker du fick :-) kul med fest oxå juh..synd bara tt inte jag va bjuden haha skojade!

    SvaraRadera